Rawatan semulajadi Jangkitan Tanpa Antibiotik

Rawatan semulajadi Jangkitan Tanpa Antibiotik

Rawatan semula jadi jangkitan tanpa antibiotik tidak hanya boleh dilakukan, ia menawarkan anda cara yang jauh lebih hebat kepada kesihatan yang lebih baik. Tidak ramai yang ditawarkan alternatif kepada antibiotik, tetapi mereka boleh mendatangkan malapetaka pada kesihatan anda dan kesihatan planet kita.

Apa cara lain boleh menjadi berkesan, atau lebih-lebih lagi?

Jangkitan tidak datang tiba-tiba. Mereka datang dari sebab seperti kecederaan. Dan mereka tidak datang sendiri. Mereka selalunya disertakan dengan masalah lain. Sebagai contoh, sakit tekak mungkin mempunyai jangkitan, tetapi ia juga akan cenderung untuk menyakitkan, mungkin mempunyai kelenjar bengkak dan boleh membuat anda serak. Walaupun gejala-gejala ini sering dianggap sebagai sebahagian daripada jangkitan, mereka tidak semestinya.

Jika anda merawat jangkitan sama ada dengan mencari punca, seperti kecederaan, atau dengan tanda-tanda yang disertakan, seperti serak dan sakit, anda mempunyai peluang yang lebih baik untuk menangani ia pada tahap yang mendalam.

Homeopati berfungsi dengan cara ini. Apabila punca jangkitan yang diketahui, rawatan yang sesuai tidak hanya cepat menghilangkan jangkitan, ia juga akan menghilangkan kesan sebab dan apa yang menyertainya. Jadi kecederaan akan lebih sembuh sepenuhnya, tanpa apa-apa komplikasi masa depan.

Apabila puncanya tidak diketahui, tetapi gejala peribadi digunakan untuk menentukan rawatan, sekali lagi jangkitan akan meleburkan diri, bersama-sama dengan kecenderungan anda untuk mendapatkan masalah itu. Rawatan homeopati yang baik menarik garis di bawah jangkitan berulang, tanpa merosakkan flora usus anda, atau mana-mana bahagian lain anda.

Homeopati adalah satu modaliti yang kuat tetapi lembut penjagaan kesihatan yang bekerja dengan merangsang sistem imun anda untuk bekerja lebih baik untuk anda. Ini adalah cara yang hanya benar ke arah kesihatan yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar