Home Pemulihan Biasa Bolehkah Simpan Anda Masa, Wang dan Bad Kesihatan

Home Pemulihan Biasa Bolehkah Simpan Anda Masa, Wang dan Bad Kesihatan

Rawatan rumah biasa boleh menjadi penyelamat anda dalam pelbagai cara, masa makhluk yang paling ketara, wang dan masalah kesihatan yang berterusan. Selalunya ia adalah kelajuan yang sesuatu yang menyakiti dirawat yang akan menyembuhkan atau memanjangkan masalah yang berkaitan dengannya. Jika anda mahir dalam menggunakan beberapa rawatan rumah biasa dan bertindak cepat, anda berpotensi boleh menghentikan masalah dalam jejak mereka.

Biar saya memberi anda contoh.

Katakan anak muda anda tergelincir dan jatuh, mencederakan dirinya teruk yang cukup untuk memerlukan bantuan. Dia menjerit tempat ke bawah.

Kebanyakan orang akan kita lihat masalah dan membuat keputusan dengan cepat jika bantuan profesional diperlukan. Sudah tentu, banyak masalah yang perlu dilakukan, tetapi mungkin tidak sebanyak yang anda kini boleh berfikir.

Jadi anda melompat di dalam kereta anda dan kepala ke bawah kepada hospital tempatan. Selalunya, kakitangan akan membuat anda menunggu selama beberapa hoursa, kerana kes yang lebih segera tiba. Ini adalah memenatkan bagi anda dan anak perempuan anda.

Selalunya, apabila kerosakan itu diakses, ia boleh diambil mudah daripada mungkin amatlah wajar. Anda dihantar pulang dengan ubat tahan sakit. Sekurang-kurangnya ia menyamankan anak perempuan anda.

Tetapi apabila mereka hilang, menjerit bermula lagi.

Sekarang mari kita melihat satu lagi pilihan.

Jika anda telah belajar beberapa kemahiran asas homeopati menetapkan rumah, dengan menggunakan ubat biasa, anda boleh memilih ubat yang sesuai dari kit anda pada masa kejatuhan. Jika anda telah memilih dengan bijak, penyembuhan akan bermula serta-merta, dalam beberapa minit.

Satu lagi dos atau tiga boleh menghabiskan penyembuhan, meninggalkan anak perempuan anda untuk terus dia bermain dan anda untuk meneruskan kerja-kerja hari anda. Jika anak perempuan anda pulih dengan baik dan mahu mula bermain semula, anda boleh memastikan bahawa tiada kesan-kesan akan menyebabkan di kemudian hari, dari penyembuhan yang tidak lengkap.

Yang senario yang anda pilih?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar